Uw klacht - MondzorgPolis

Ga naar de inhoud

Hoofdmenu:

Uw klacht

voor Patiënten
Uw (persoons-)gegevens worden zorgvuldig behandeld en absoluut niet gebruikt voor commerciële doeleinden.

Door uw klacht te registreren draagt u bij aan een bundeling van alle klachten, waarmee onder andere uw zorgverzekeraar overtuigd kan worden om een beter product, ofwel een tandartsverzekering die niet telkens verandert, te gaan leveren.

Mondzorgpolis.nl registreert alle klachten en verwerkt deze anoniem tot een overzicht. Met dit overzicht als belangrijke bewijslast gaan we het esprek aan met zorgverzekeraars.

Als u uw klacht niet alleen voor het bovenstaande doel wilt registreren, maar ook wilt dat uw klacht kenbaar wordt gemaakt en er bemiddeld wordt om tot een oplossing te komen met de zorgverzekeraar, dan kunt u na uw registratie op MondzorgPolis.nl ook het formulier invullen van de Ombudsman en Geschillencommissie Zorgverzekeringen (SGKZ.nl).

De Stichting Klachten en Geschillen Zorgverzekeringen (SKGZ) is een onafhankelijke en onpartijdige organisatie, gericht op het oplossen van problemen tussen u en uw zorgverzekeraar. Dat kan door bemiddeling van de Ombudsman Zorgverzekeringen of door een bindende uitspraak van de Geschillencommissie Zorgverzekeringen.









 
Terug naar de inhoud | Terug naar het hoofdmenu